czwartek, 27 listopada 2014

Sponge bob ;)


Kolejny stepik jak widać z mojej wzornikowej kolekcji :)
Dziś Sponge Bob w roli głównej.
Czasem się dziwię jaka jestem zdolna :P

Kolejność w jakiej robiłam, mam nadzieję dobrze widać.
1. Maluję kolor.
2. Utwardzam.
3. Białą hybrydą maluję oczy.
4. Po utwardzeniu, warto dać top, utwardzić i zmatowić (farbka się nie kurczy i lepiej schnie).
5. Maluję wszystkie czarne kontury (farbką).
6. Czas na oczy - te też farbką.
7. (kochane moje zajęcie - czas oczekiwania aż wyschnie farbka)
8. Wykańczam topem (oczywiście ponieważ to hybryda, przemywam również cleanerem).

Jak tak teraz patrzę, to ja zapomniałam im zębów pomalować :D 

Blondi :)

1 komentarz:

  1. Czym robilas te kontury? Mi nawet najcienszym pędzelkiem z zestawu wychodza grube i ciezko idzie przy precyzyjnych elementach

    OdpowiedzUsuń