środa, 26 listopada 2014

Hybrydowe różyczki - krok po kroku

 

Nie wiem, czy jest co opisywać :)
Jak na załączonym obrazku widać, maluje kolor jasny (nierówne kółka), potem w zależności czy hybryda czy zwykły lakier - utwardzam lub czekam. Kolejno daję w ciemniejszym kolorze różne dziwne nierówne kreski :) a w każdym razie staram się, by przypominało to różyczki. Wolną przestrzeń wypełniam jasnym kolorem i jak przy różyczkach daję ciemniejszy dla efektu (zdolniejsze lub mniej leniwe bestie mogą narysować liście).
Różyczki po utwardzeniu/wyschnięciu, obrysowałam czarną hybrydą, a obok wypełniłam i również zrobiłam obrys. Szlaczek przy różyczkach robiłam farbką (wygodniej mi malować cienkie linie).
Całość po utwardzeniu/wyschnięciu pomalowałam topem ;)
P.s. wzorek zaczerpnięty chyba od Szanti - żeby nie było.

Mam nadzieje, że się podoba, osobiście resztę pazurków pomalowałabym na czarno, ale wszystko kwestia gustu <3

Buzialce, Blondi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz