sobota, 22 listopada 2014

Paznokcie półprzeżroczyste tzw koronki lub rajstopy

Koronki, rajstopy, jak kto lubi tak nazywa :)
Tu moja wariacja z czarnym i białym

A tu zdjątko jak robi się taką koronkę
  Jak zrobić koronki/rajstopy?
1. W pojemniczek dałam kilka (no może kilkanaście) kropel bazy
2. Dodałam do tego pare kropel czarnego
3. Wymieszałam (jakby się ktoś nie domyślił )
4. Maznęłam dwie warstwy
5. Czarnym maluję wzór
6. No i zakańczam topem
Oczywiście nie trzeba się sugerować kolorami, próbowałam już z zielenią ^^ i też wyszło super.
Niektórzy mieszają kolor z topem - ja mam więcej bazy, więc ją wykorzystuję, zresztą i tak to pierwsze warstwy.
Prześwitujący kolor zrobiłam w pojemniczku bo mi się jeszcze przyda, jeśli chcecie zrobić jeden paznokieć, na jakiś plastik, dajcie sobie kroplę (lub dwie) tego i tego i też działa:)

A tu wcześniej pokazywany wzornik na którym jest kilka tego typu zdobień


Blondi <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz