sobota, 22 listopada 2014

Bridge nails

Dziś Wam zaprezentuję jak wykonałam paznokieć w stylu bridge nails a przy okazji Louboutin ;)
to ten czarny:


Zaczęłam od takiego kształtu

 podpiłowałam i przedłużyłam

a potem mozolne piłowanie odpowiedniego kształtu :)

paznokcie były przedłużone żelem przeźroczystym, dałam na niego róż i potem dałam warstwę białego - żeby po przykryciu czarnym wciąż było różowo

tu już pomalowane czarnym

dodatkowo dałam top matujący


Jak Wam się podoba? Raczej mało znany kształt, typowo szpicowaty. Żeby z nimi żyć na pewno trzeba się stopniowo przyzwyczajać :) ja z tym jednym przechodziłam całą niedzielę (zdj na samej górze), ciągle się nim bawiłam i robiłam mega wrażenie :D 
wieczorem odszedł do lamusa bo pare razy bym sobie zrobiła krzywdę :)

Blondi

1 komentarz:

  1. Widziałam taki w magazynie, podziwiam bo z tego co wiem nie jest łatwo uzyskać taki kształt. Wyszedł mega! I osobiście nie byłabym w stanie nic zrobić z takimi pazurami :D

    OdpowiedzUsuń