środa, 26 listopada 2014

Snakeskin - jak ja to zrobiłam - hybrydy


 1. Na zmatowiony, odtłuszczony i ew "wyprimerowany" pazurek dajemy bazę, utwardzamy.
2. Maluję dwie warstwy każdego koloru, każdą utwardzam.
3. Na tak naszykowane pazurki daję cienką czarną warstwę hybrydy - nie utwardzamy!
4. Sondą lub pędzelkiem, daję krople bazy na czarną hybrydę - utwardzam.
5. daję top, przemywam i gotowe :)
6. Na pazury i skóry obowiązkowo oliwka!

A tu kilka zdjęć w innej kolorystyce:
na jasnym lepiej widać, ale wszystko zależy jaki chcemy uzyskać efekt :)



Kiedyś robiłam ten wzór i zamiast hybrydy, miałam żel i tu zdobienie nie wyszło za specjalnie, żel jest za gęsty i krople bazy nie chcą ładnie rozmazywać czarnego koloru. Myślę, że nie sprawdzi się to również przy tanich hybrydach, które prawdopodobnie też będą gęste.

Pozdrawiam

2 komentarze:

  1. Świetne te Twoje wężowe zdobienia :) Muszę pokombinować, jak takie cuda zrobić lakierami...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe, że wyszły by nieźle, ja niestety nnie sprawdzę bo moje czarne zwyklaczki błagają o jakiś rozcieńczalnik ;)

      Usuń