poniedziałek, 18 listopada 2013

Żel z brokatem, piegami i innymi tym podobnymi;)

Cześć, dziś mój sposób na najmodniejsze lakiery, z tym że w moim wypadku będzie to żel. Z racji tego, że ostatnio chciałam zaszaleć, zrobić sobie wzór na paznokciach tyle je malowalam że nic z tego nie wyszło bo trzy razy zmywałam pazury;) Małżonek mój krzyczał, że śmierdzi.. No i tak wyszło ze znów wróciłam do żelu :P

Hit sezonu to paznokcie z dodatkami: brokatami, piaskami itd.
Niewiele myśląc w mały pojemniczek dodałam trochę przeźroczystego żelu, brokat, piegi i parę innych złotych dodatków jakie miałam w domu. Zamieszałam i gotowe;) jedyne o czym muszę pamiętać na przyszłość, brokat dodawać ostatni i mało.
Czarne paznokcie z moim suuuper żelem królują dziś w pracy:)

2 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) ciągle się doszkalam więc wciąż trochę krzywo ale jak się człowiek nie przygląda to ładnie wygląda ;)

      Usuń