środa, 13 listopada 2013

lovely z błyskotkami

Lakier LOVELY blink

Fajnie się prezentuje ale jak przy tego typu lakierze "ciężko" pomalować aby wyszło jak chcemy. Ja to zrobiłam tak: nalozylam jako podkład fioletowy lakier z Avonu, gdy wysechł pomalowalam go moim super Lovely grubsza warstwą i pędzelkiem "rozkladałam" ozdoby. Na koniec nalozylam top coat.

Konsystencja: średnia z dodatkiem szarego brokatu, srebrnych piegów (?) i fioletowych błyskotek :P musicie mi wybaczyć chwilowy brak profesjonalnych nazw.

Schnięcie: dość długie ze względu na to iż posiada on cekiny, pod którymi dłużej schnie lakier.
Trwałość: trzyma się nieźle, mam go czwarty dzień ale trzeba pamiętać, że bez topu, moze nam odpaść coś i będzie to słabo wyglądało.
Ile wytrzyma: dużo zależy od topu, ok 5 dni, może nawet więcej
Zmywanie: porażka jak to przy tego typu lakierach
Pojemność: 8 ml
Cena: ok 7 zł
Miejsce zakupu: Rossmann


1 komentarz:

  1. Zmywania tego typu lakierów jest dużo prostsze gdy pocięte waciki do wielkości paznokci zalewamy zmywaczem -> na pazurki i obwijamy folia aluminiowa. Po 4min ściągamy lekkim ruchem trącym po paznokciu :)

    OdpowiedzUsuń