poniedziałek, 19 stycznia 2015

Quilted nails step by step

Dziś na specjalną prośbę wrzucam pikowane pazurki krok po kroku:


Mam nadzieję, że wszystko dobrze widać.

Krótko:
1. Na zmatowiony paznokieć daję dwie warstwy białego lakieru/żelu/hybrydy;
2. Żel/hybryda - po utwardzeniu paznokci, przemywam i matuję;
3. Maluję romby - w każdej wersji będą potrzebne dwie lub trzy warstwy;
4. W razie chęci między rombami robię kropeczki;
5. Kładę top.

Jak niektórzy wiedzą w ten sam sposób robimy metodę sweterkową :)

Buziam,

No dobra, jeszcze zdjęcie w powiększeniu ;)




A jak ktoś chce zobaczyć moje pierwsze pikowane to zapraszam tu. Pa

4 komentarze:

  1. Świetny efekt, muszę w końcu przysiąść nad czymś podobnym :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś próbowałam, ale romby wyszły delikatnie rzecz ujmując kopnięte :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha ha :) ja też się dziwię, że tak równo mi wyszło, bo pierwsze (mniejsze) uciekły mi lekko w bok :P

      Usuń
  3. Boszzz jak rowniotko :) ja jak narazie próbowałam raz na tipsie i tez nawet ładnie mi wyszło :)

    OdpowiedzUsuń