poniedziałek, 1 grudnia 2014

Zakładanie formy na palucha do ćwiczeń


Na pewno nie jedna z Was zakładając formę na palucha do ćwiczeń się wkurzała, 
bo "paznokieć" mocno odstaje:

 

Ja też, dlatego bardzo rzadko coś na nim robiłam, 
no ale w końcu potrzeba matką wynalazków i w tej chwili mój podłożony szablon wygląda tak:

 

 Niewiele myśląc po prostu formę przycięłam 
(żeby się nie bawić w żadne kółka czy półkola, wycięłam trójkąt):


Z tyłu szablonu jak widać podkładam kółeczko - dla usztywnienia formy.
Ja zakładając szablon najpierw go łączę za koniuszki i dopiero zakładam na palec,
rozrywać formy najczęściej nie potrzebuję, ale zdarza mi się, kiedy zakładam ją na kciuki.

Zawsze zastanawiałam się też, jak zdejmę potem żel z takiej formy, wystarczy podważyć lub lekko pociągnąć, co mnie zdziwiło bo przy piłowaniu nie odpadł ;)

Mam nadzieję, że mój skromny pościk się komuś przyda i będzie pomocny.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz